First Energy Gum looks to go higher with Poiesz supermarkets

First Energy Gum zoekt het hoger op met Poiesz supermarkten

Een jaar na de introductie van de vernieuwde First Energy Gum is het bedrijf van Mark Tuitert verheugd om aan te kondigen dat het vanaf nu ook verkrijgbaar is bij POIESZ supermarkten. Met deze samenwerking brengt FIRST de innovatieve cafeïne houdende kauwgom naar de enige zelfstandige supermarktketen van het Noorden. Een uniek familiebedrijf in een unieke regio waar co-founder en ex-schaatser Mark Tuitert zich enorm thuis voelt.

Waarom First Energy Gum?
FIRST is niet zomaar een energieproduct; het is een innovatieve en effectieve manier om je energieniveau een impuls te geven. 2 gums bevatten dezelfde hoeveelheid cafeïne als een kop koffie of energiedrankje. Het zorgt voor een frisse adem en heeft een heerlijke smaak. Het is een handige en smakelijke manier om energiek te blijven, waar je ook bent.

Over de Samenwerking
De samenwerking tussen FIRST en POIESZ supermarkten is een perfecte match, aangezien beide bedrijven toegewijd zijn aan het bieden van kwaliteit, inspiratie, plezier en gemak aan hun klanten. Zo zullen de partijen de handen ineenslaan op 20 mei aanstaande voor de Fietselfstedentocht en alle 15.000 deelnemers van positieve energie voorzien tijdens hun 235 kilometer lange tocht.

Waar te Vinden
FIRST is nu verkrijgbaar bij alle 76 POIESZ supermarkten. Dus, of je nu op weg bent naar je werk, hardloopt of een fietstocht maakt of gewoon een extra oppepper nodig hebt, zorg ervoor dat je even stopt bij POIESZ om je FIRST mee te pakken.

“We kijken uit naar een succesvolle samenwerking en zijn enthousiast over de mogelijkheid om nog meer mensen te voorzien van onze positieve energie’, aldus Mark Tuitert.

Over First Energy Gum
First Energy Gum is een kauwgom met 40 mg cafeïne (gelijk aan 1 kopje koffie of energie drank) die je binnen 10 minuten een schone energie boost, extra focus en kracht geeft. Het werkt tot zo’n 5 uur na gebruik, bevat slechts 4 kcal, 0% vet, 0% suiker, is glutenvrij en vegan.

Veel bekende Nederlanders en topsporters omarmen First Energy Gum, waaronder het Nederlands elftal, Arie Boomsma, Giel Beelen, Thomas van der Vlugt, Henk Grol, Maarten van der Weijden en Suzanne Schulting, maar het merk heeft een veel bredere doelgroep dan uitsluitend sporters. Of je nu chirurg, chauffeur, steward/stewardess of leraar bent, iedereen heeft wel eens behoefte aan wat extra energie en een betere concentratie.

FIRST is een toonaangevende producent van innovatieve energieproducten die zijn ontworpen om mensen de energie en focus te geven die ze nodig hebben om het maximale uit hun dag te halen. First Energy Gum is een geliefde keuze geworden voor energie-on-the-go, met een groeiende aanhang van enthousiaste gebruikers in heel Nederland.

Voor meer informatie over First Energy Gum bezoek firstenergygum.nl

Neem voor mediaverzoeken of interviewverzoeken contact op met:

info@firstenergygum.com

Reactie plaatsen

Let op: opmerkingen moeten worden goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.